Nieuws  |  

8.06.2022

Titeca Knokke viert opening nieuw kantoor

Heb je een vraag over dit artikel?
Contacteer ons hier!

Op donderdag 9 juni wordt Titeca Knokke ingehuldigd door Titeca-CEO Fabian Missinne en kantoorleider Kristof Staelens, in het bijzijn van de Knokse klanten en collega’s. Sinds september 2021 ontzorgt het team van accountants en experts haar klanten vanop de nieuwe locatie op de Natiënlaan. “Het nieuwe gebouw belichaamt waar Titeca voor staat”, vertelt CEO Fabian Missinne. “In een digitaal tijdperk maakt persoonlijk contact écht het verschil, het is voor ons een must. Onze ondernemers leren kennen en zo een full-service ondersteuning op maat bieden, daar halen wij voldoening uit. Vandaar dat wij ons hedendaags kantoor zo positioneren en organiseren voor de klant.

“Dicht bij onze klanten zijn, persoonlijk met hen co-ondernemen en samen dromen realiseren. Daar houden we van”, aldus Fabian Missinne. “Met deze nieuwe ligging op de vlot bereikbare Natiënlaan kunnen we dat blijven waarmaken”, treedt Kristof Staelens hem bij. “Waar wij voorheen een vaste waarde op het Maurice Lippensplein waren, kennen onze klanten ondertussen de weg naar het pand op de Natiënlaan. We zetten de stap naar een nieuwe locatie, om onze klanten en collega’s een nog aangenamere plek te bezorgen. De grote parking, luchtige ruimtes en gezellige omgeving dragen hiertoe bij. Het is echt een plaats geworden waar wij onze ondernemers persoonlijk kunnen informeren, adviseren en inspireren in een ongedwongen sfeer. Hier is er ruimte om enthousiasme te voelen.”

Investeren in diensten en expertise

“Ons straf team bestaat uit negen accountants en een ondersteunende groep van experts”, gaat Kristof Staelens verder. “Waar je vroeger op zoek moest naar fiscaal advies bij een gespecialiseerd kantoor, kunnen wij jou bij Titeca nu zelf antwoorden bieden op alle fiscale vragen. Een one-stop shop, waarbij je in een bezoek op élk vlak vooruit bent geholpen. Om die groei in kennis en ondernemerschap voor onze klanten te blijven verzekeren, blijven wij investeren in de kwaliteitsvolle diensten en expertise van Titeca. In het nieuwe gebouw is er dan ook ruimte voor de verdere uitbreiding van het team. Binnenkort staan er dus nog meer enthousiaste medewerkers klaar om productief, professioneel en proactief impact te maken. En het liefst nog doen zij dat op een persoonlijke manier.”

Persoonlijk in een digitale tijd

“Groeien betekent ook mee-evolueren in het digitaal ondernemen”, legt Fabian Missinne uit. “Ons kantoorgebouw is daarom volledig uitgerust met de nieuwste technische infrastructuur. Via ons digitaal platform James kan de klant zijn of haar boekhouding 24/24 mee opvolgen. En steeds meer documenten worden automatisch verwerkt. Daarbij is persoonlijke begeleiding belangrijker geworden dan ooit. We houden ervan om onze klanten bij te staan in die veelheid aan informatie, begeleiden hen graag bij elke toekomstbepalende beslissing en bekijken de mogelijkheden die elke levensfase met zich meebrengt. Op professioneel én privévlak. Als vertrouwenspersoon, klankbord en sparring partner.”