Vanaf 1 april 2024 krijgt kantoor Merelbeke een nieuwe locatie in Wetteren. En niet zomaar een locatie: het team neemt de intrek in het oude postkantoor van Kwatrecht. Een unieke plek die de professionaliteit waar Titeca pro accountants & experts voor staat, nu ten volle uitstraalt. ‘Het wordt een plaats waar zowel ons team als onze klanten verder kunnen groeien’, aldus kantoordirecteur Michael Van de Velde.
‘Het is met vernieuwend enthousiasme dat wij onze klanten binnenkort meenemen naar ons stijlvol afgewerkte kantoor in Wetteren’, vertelt Michael Van de Velde. ‘Het hedendaags gerenoveerde pand charmeert met authentieke elementen. Denk maar aan de hoge plafonds, indrukwekkende raampartijen en de vele lichtrijke ruimtes. Oud en nieuw lopen naadloos in elkaar over. Meer dan ooit willen we onze klanten een inkijk geven in hoe wij werken, want wij zijn absoluut fier op wat we doen. We hopen dan ook dat elke klant, ondernemer en partner zich welkom voelt om ons nieuwe kantoor te bezoeken.’
Groeiomgeving
‘Wie Titeca zegt, zegt groei. Dankzij deze herlocatie willen wij in de eerste plaats meer ontplooiingskansen creëren voor onze medewerkers. Want wanneer wij samen als team groeien, kunnen we een steeds grotere impact maken met onze dienstverlening. Daar plukken onze klanten dan weer de vruchten van. Ondernemersdromen realiseren, dat is een missie waar wij productief voor blijven gaan. Het nieuwe pand brengt ook directe groeikansen voor onze klanten met zich mee. In het bijhorende koetshuis organiseren wij vanaf 2024 onze eigen out of the ordinary events, netwerksessies en boeiende thema-avonden in een persoonlijke sfeer.’
Met oog op de toekomst
‘Ook bereikbaarheid was een belangrijke factor bij de keuze voor een nieuw kantoor. Onze toekomstige locatie ligt op de vlot bereikbare Brusselsesteenweg in Wetteren. Er zijn twaalf ondergrondse parkeerplaatsen ter beschikking voor klanten, volledig voorzien van laadstations voor wie met de elektrische wagen komt. We blijven graag proactief vooruitkijken en deze technologisch uitgeruste plek biedt ons veel mogelijkheden.’
Full-service advieskantoor
‘Wat ondernemers van ons mogen verwachten? We blijven onze eigenheid bewaren als persoonlijke partner, ongeacht de locatie. Het is en blijft meer dan ooit onze missie om onze ondernemers te ondersteunen als full-servicekantoor. Dat wil zeggen dat wij bij elke stap in hun levenslus waardevol en betrouwbaar advies kunnen geven. Van opstart tot pensioen. Op boekhoudkundig en fiscaal vlak. Doorheen het professioneel en privéleven. In het kort: wij ontzorgen onze ondernemers in àlles. Die boodschap verder kenbaar maken bij zowel onze bestaande als nieuwe klanten, wordt een belangrijk streefdoel in 2024.’