Titeca Maldegem has moved!

Dankzij het grote vertrouwen dat jij in ons hebt, kan Titeca jaar na jaar de dienstverlening verder verfijnen en uitbreiden.  Voortaan kunnen we jou nog persoonlijker en van nabij ontzorgen, want Titeca Maldegem is verhuisd!  Vanaf donderdag 20 mei kan je terecht in een gloednieuw gerenoveerd pand in de   Aalterbaan 141 in Maldegem. Met deze nieuwe start […]

Titeca strengthens with figrz Oostende

Titeca doet opnieuw van zich spreken met de aankondiging van een nieuwe, versterkende samenwerking. Sinds de oprichting in 1987 benadert Titeca haar klanten als adviseur in het algemeen, ver voorbij het pure boekhouden. “Ondernemers hebben nood aan een klankbord, iemand om ideeën mee af te toetsen en mee in gesprek te gaan. Vanuit die manier […]

Titeca strengthens from surprising angle

Met de keuze voor Lizbeth Nowé als General Manager maakt Titeca een belangrijk statement: eigen kennis en ervaring moet je durven aanvullen met expertise uit andere sectoren. Ook al is de dienstensector haar niet vreemd, toch speelde de carrière van Lizbeth Nowé zich vooral in de modesector af: een branche waarin succes in grote mate afhankelijk […]

Titeca, a growth story

Home Stories Stories | Sector Location Share Share on facebook Share on twitter Share on linkedin Share on email 2 new partners have their say From the 11 offices spread across Flanders, Titeca takes care of clients locally. And thanks to the in-house team of pro experts, clients also get an answer to all their [...]

Titeca, services with spirit, by and for entrepreneurs

Home Stories Stories | Sector Location Share Share on facebook Share on twitter Share on linkedin Share on email Doing and 'de-doing' "Titeca is an accounting firm filled with doers, not sayers," managing partner Emmanuel Titeca puts it with a no-nonsense conviction. "We think and creatively build a future with and for [...]

James, a personal digital butler for every entrepreneur!

Home Stories Stories | Sector Location Share Share on facebook Share on twitter Share on linkedin Share on email At Titeca we strive, day after day, to offer our entrepreneurs an even better support in their professional activities. With tailored advice and user-friendly tools. Like a new portal for administration and [...]

Accountancy & advisory group TITECA anchors its roots even more strongly in West Flanders

FIBO Consult and Titeca

‘Dicht bij de klant staan en samen successen realiseren door co-ondernemen, in elke fase van het ondernemerschap.’  Het motto van oprichter Emmanuel Titeca blijft nog steeds de basis voor het DNA van Titeca. De accountancy- en adviesgroep slaagt hierin dankzij de expertise van haar 220 medewerkers verdeeld over tien vestigingen in West- & Oost-Vlaanderen en Henegouwen. Door nu […]

2021 is in sight!

2021 is in sight

2021 is in zicht.  We blikken terug op een bewogen jaar. De impact van Covid op onze gezondheid en functioneren heeft vele spelregels veranderd. Je hebt je als ondernemer ongetwijfeld heruitgevonden. Deuredoen was niet meer voldoende. Ondernemen is actief zoeken naar kansen, ook en vooral in onzekere tijden. Nog meer dan ooit willen wij jouw […]

Entrepreneurs 'on tour' with Titeca: an inspiring experience!

Entrepreneurs on tour

  Wat krijg je als Titeca samen met een 10-tal dynamische klant-ondernemers op tweedaagse trekt, in tijden van corona?  > Een ongelooflijke boost aan energie! < Onze eerste ‘Titeca Inspiration Tour’ met als rode draad ‘waarderend leiderschap’ was meteen een schot in de roos! Als doelgroep voor deze eerste editie werd gekozen voor een beperkte groep van 10 jonge klant-ondernemers tussen 28 […]

"The colleagues and atmosphere convinced me to start at Titeca" - starter Alex speaking

Starter Alex

Na zijn studies Accountancy en fiscaliteit en een geslaagde stage bij Titeca tekende Alex 6 maanden geleden zijn contract en kwam hij ons team in Brugge versterken. Brigitte werkt ondertussen twee jaar bij ons als teamleader in kantoor Brugge. Zes maand geleden werden wij, net als iedereen, geconfronteerd met het Coronavirus waardoor we als onderneming […]